Muzikale leiding - Muziekvereniging Vooruit

Max Roozeboom is geboren in het West-Brabantse Putte op 3 december 1964. Al op jonge leeftijd kwam hij, mede door toedoen van zijn familie in contact met muziek.
Hij volgde muzieklessen bij de plaatselijke fanfare De Volharding en daar bespeelde hij diverse muziekinstrumenten voordat hij in 1975 op alt-saxofoon zijn opwachting maakte in het fanfare-orkest. In 1981 switchte hij naar de schuiftrombone en vanaf 1984 volgde enkele jaren intensief muziekstudie op de muziek-academie van Borgerhout (Antwerpen) bij de heer Theo Mertens en bereikte daarbij tenslotte de “Uitmuntende graad A”. Vanaf 1985 dirigeerde hij o.m. muziekvereniging Steenbergen en met enkele onderbrekingen het opleidingsorkest van fanfare De Volharding. Daarnaast vervulde hij meermalen de rol van 2e dirigent bij deze fanfare en andere orkesten.

Vanaf 2011 is Max Roozeboom actief als dirigent van fanfare “Vooruit” uit Waarde en sinds maart 2013 van muziekvereniging “Con Amore” uit Hoedekenskerke.