Muzikale leiding - muziekvereniging Vooruit

Patrick Geerts

In juni 2023 gingen we op zoek naar een “nieuwe” dirigent. Een dirigent met een missie want in de geplaatste advertentie stond onder andere:

•      Het behoud van leden en aantrekken van nieuwe leden is een uitdaging binnen onze vereniging.
  •      Wij zijn op zoek naar een dirigent die samen met ons de vereniging wit laten groeien, kan inspireren en iedereen op zijn of haar niveau kan uitdagen.

Blij met een geslaagde zoektocht gingen we na de zomervakantie aan het werk onder leiding van Patrick Geerts. Patrick heeft een afgeronde conservatoriumopleiding, waarna hij aan de slag ging als muzikant en dirigent.

Naast leiding geven aan het orkest verzorgt Patrick bij ons de lessen op koperblaasinstrumenten.

Patrick is ook dirigent van muz. ver. “OKK” uit Wemeldinge, muz. ver. “St. Cecilia” uit St. Gillis-Waas en kon. muz. ver. “Harmonie” uit Biervliet.