- Muziekvereniging Vooruit

Wij als vereniging vinden het heel belangrijk dat, op een klein dorp zoals Waarde, de mogelijkheid blijft bestaan om muziekonderwijs te krijgen.
En dat voor een betaalbare prijs voor iedereen.
Daarom heeft muziekvereniging Vooruit een eigen muziekopleiding. Het doel van de opleiding is dus om kinderen of volwassenen goed muziekonderwijs aan te bieden en om ze enthousiast te maken om samen muziek te maken. Momenteel is het mogelijk individuele lessen te volgen op diverse blaas- en slagwerkinstrumenten.
Bij Vooruit zijn alle leden van harte welkom; jong of oud, muziek maken is voor iedereen. Dus wil je een instrument gaan bespelen of heb je dit vroeger al gedaan en wil je weer beginnen, kom dan vooral eens bij Vooruit kijken.

Leerlingen (van alle leeftijden) kunnen op elk moment in het jaar instromen in de opleiding. Indien voorradig wordt er door de vereniging een instrument in bruikleen gegeven.

Indien gewenst kunnen leerlingen worden opgeleid volgens het raamleerplan voor de landelijk erkende KNFM-examens (Koninklijke Nationale Federatie van Muziekverenigingen) van A- tot en met het D-diploma. Hiervoor bieden we ook theorielessen aan.

Klik hier om je aan te melden.
Of neem contact op met één van onze (bestuurs)leden.

Bij twijfel:
Gratis en vrijblijvend 3 maanden proberen!!