Nieuws! - muziekvereniging Vooruit

Muziekvereniging
Vooruit

Animated textheadlineswords

Online inkopen doen ..... én Vooruit gratis sponsoren?Klik dan hier op het logo!

Actueel:

10-04-2022:
We hadden er met z’n allen lang naar uitgekeken, maar als fanfare mochten we er eindelijk weer SAMEN naar toewerken:  ons lenteconcert.
Inmiddels kunnen we terugkijken op een geslaagde avond.

24-12-2021:
Dit jaar kunnen wij u helaas weer geen life Kerstconcert aanbieden.
Toch vieren we de kerst een beetje samen met ons digitaal concertje.

23-12-2020:
Vooruit en Concordia hebben een digitale kerstgroet opgenomen om toch een lichtpuntje te creëren in deze donkere dagen.
We missen ons publiek heel erg en hopen elkaar in 2021 weer te ontmoeten. Klik op onderstaande link om deze alsnog te bekijken.

14-12-2020: Het kabinet heeft op 14 december besloten om de maatregelen stevig aan te scherpen.
De gevolgen van deze strengste ‘lockdown’ betekenen dat alle activiteiten, zowel binnen als buiten, voor zowel jeugd als volwassenen tot en met 19 januari 2021 niet kunnen plaatsvinden.
We hopen dat 2021 weer perspectief gaat bieden op ‘samen muziek maken’ maar voor nu is een pas op de plaats helaas nodig om samen het Coronavirus eronder te krijgen. Ondanks alles wensen wij u een fijne Kerst en een goede start van het nieuwe jaar.

19-11-2020: We mogen weer!!

04-11-2020: Naar aanleiding van de persconferentie van 3 november 2020 gaan de repetities voorlopig niet door. Dit geldt in ieder geval tot en met 17 november 2020.

02-11-2020: In september heeft Vooruit zich ingeschreven voor Rabo ClubSupport. Deze extra steun goed gebruiken, nu meer dan ooit!
Op 2 november waren de stemmen geteld en mochten wij 291,52 euro ontvangen.

18-06-2020: Op donderdag 16 juni klonk er na bijna drie maanden weer muziek uit MeerWaarde te Waarde! Het repeteren ging nog niet als vanouds, maar vond in aangepaste corona-proof-vorm plaats. Even je buurman op de schouder tikken is er niet bij met 1.5 meter afstand, maar dat gevoel van samen repeteren is onmisbaar.

27-04-2020: Geen Zeeuws volklied op Koningsdag? Dat kan toch niet!! Daarom zijn Vooruit en Concordia op het digitale pad gegaan!!
Onze leden zijn thuis enthousiast aan de slag gegaan: hoofdtelefoon op en de opname starten.
Klik hier voor het resultaat:

17-3-2020: Al een jaar stond “4 april 2020” op onze agenda voor het te houden lenteconcert. Maar zoals u zult begrijpen kan deze niet doorgaan.
Maar we maken van uitstel geen afstel, dus willen wij u toch op deze wijze alvast op de hoogte brengen dat we (waarschijnlijk op zaterdag 3 oktober) alsnog ons (herfst)concert willen houden.

14-1-2020: Afsluiting schoolproject. Door een samenwerking van muziekvereniging Vooruit, Concordia en de Zeeuwse muziekschool was het project “Heel Reimerswaal Speelt” in november van start gegaan op basisschool “de Zevensprong” te Krabbendijke. Via dit project maken de basisschoolleerlingen uit groep 6 kennis met het bespelen van een muziekinstrument. Na twee theorielessen hebben de leerlingen inmiddels kunnen kiezen voor een blaasinstrument of een slagwerkinstrument. Elke dinsdagmorgen kregen de leerlingen nu praktijkles onder leiding van docenten van de muziekschool met ondersteuning van vrijwilligers van de verenigingen.
visitor counter