Nieuws! - muziekvereniging Vooruit

Muziekvereniging
Vooruit

Animated textheadlineswords

Online inkopen doen ..... én Vooruit gratis sponsoren?Klik dan hier op het logo!

Actueel:

27-04-2020: Geen Zeeuws volklied op Koningsdag? Dat kan toch niet!! Daarom zijn Vooruit en Concordia op het digitale pad gegaan!!
Onze leden zijn thuis enthousiast aan de slag gegaan: hoofdtelefoon op en de opname starten.
Klik hier voor het resultaat:

17-3-2020: Al een jaar stond “4 april 2020” op onze agenda voor het te houden lenteconcert. Maar zoals u zult begrijpen kan deze niet doorgaan.
Maar we maken van uitstel geen afstel, dus willen wij u toch op deze wijze alvast op de hoogte brengen dat we (waarschijnlijk op zaterdag 3 oktober) alsnog ons (herfst)concert willen houden.

14-1-2020: Afsluiting schoolproject. Door een samenwerking van muziekvereniging Vooruit, Concordia en de Zeeuwse muziekschool was het project “Heel Reimerswaal Speelt” in november van start gegaan op basisschool “de Zevensprong” te Krabbendijke. Via dit project maken de basisschoolleerlingen uit groep 6 kennis met het bespelen van een muziekinstrument. Na twee theorielessen hebben de leerlingen inmiddels kunnen kiezen voor een blaasinstrument of een slagwerkinstrument. Elke dinsdagmorgen kregen de leerlingen nu praktijkles onder leiding van docenten van de muziekschool met ondersteuning van vrijwilligers van de verenigingen.
visitor counter