Muziekliefhebbers! - muziekvereniging Vooruit

Muziekliefhebbers gezocht!

-        Heb jij altijd al een (blaas)instrument willen leren spelen maar is het er nooit van gekomen?
-        Heb je al eens een (blaas)instrument bespeeld en zou je het weer op willen pakken?
-        Bespeel je al een (blaas)instrument en vind je het leuk om samen te spelen?
-        … of zoek je gewoon een nieuwe hobby?

Dan is dit je kans! Muziekvereniging Vooruit uit Waarde en Concordia uit Krabbendijke gaan starten met een startersorkest.
We komen 6 weken samen om muziek te leren maken, zonder dat hier verdere verplichtingen aan verbonden zijn.
Een uitdaging voor mensen die het leuk vinden om met (blaas)muziek aan de slag te gaan met als doel: samen muziek maken, gezelligheid, ontspanning en ontmoeting!

Voor wie:
Volwassenen
Wanneer:
Dinsdag 16 en 30 april en 7, 14, 21 en 28 mei van 19.30-21.00 uur
Waar:
De eerste repetitie vindt plaats in dorpshuis MeerWaarde te Waarde
Er zullen ook repetities plaatsvinden in het repetitielokaal van Concordia Krabbendijke.
Kosten:

Zin om mee te doen of heb je nog vragen?
Neem dan contact op of meld je aan via het e-mailadres: startersorkest@outlook.com